Konya-2 °C
221 52 52

HABERLER

Yazı Boyutu :

ÜYE HİZMET MERKEZİ

19 Kasım 2020 Perşembe 13:45

ÜYE HİZMET MERKEZİ

Üyelerinin sürdürülebilir rekabet gücünün ve kurumsal vizyonunun artırılması, bölge ve Türkiye ekonomisinin dünya ölçeğinde geliştirilmesi vizyonu ile yola çıkan Konya Ticaret Odası, Avrupa Birliği’nin finansal desteği ile Üye Hizmet Merkezi’ni kurmuştur.

Üye Hizmet Merkezi, TOBB VE Eurochambres iş birliği ile yürütülen “Türkiye-AB İş Dünyası Diyaloğu Projesi” çerçevesinde Konya Ticaret Odası, Aksaray Ticaret ve Sanayi Odası ve Chemnitz Ticaret ve Sanayi Odası ortaklığında yürütülen “Üye Hizmet Merkezi” projesi kapsamında kurulmuştur.

Üye Hizmet Merkezi’nin misyonu, Konya’da faaliyet gösteren iş insanları, sanayiciler, yatırımcılar ve girişimcilerin Oda faaliyetleri ve iş dünyasına ilişkin farklı alanlarda bilgi ve destek alabilecekleri bir İş Geliştirme ve Destek Merkezi olmaktır.

 

Üye Hizmet Merkezi Nedir? Ne Amaçla Kurulmuştur?

Üye Hizmet Merkezi, üyelerimizin her türlü istek, öneri ve şikâyette ilgili mercie kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, üyelerimize en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla kurulmuştur.

Üye Hizmet Merkezi Odanın üye ile temas eden ilk noktasıdır. Üye Hizmet Merkezi bir yandan üyelerin Odaya gelmeden işlemlerine ilişkin bilgiyi alabileceği bir Çağrı Merkezi hizmeti vermekte, diğer yandan da Odaya gelen üyelerin bilgi taleplerini tek merkezden karşılamaktadır.

 

Üye Hizmet Merkezi’nin Bilgilendirme Hizmeti Sunduğu Alanlar Nelerdir?

  • Oda Faaliyetleri (Tescil işlemleri, Dış Ticaret İşlemleri, K Belgeleri, Kapasite Raporları, Oda Aidatları vb.)
  • Güncel Duyurular (Kanun – Yönetmelik Değişiklikleri, Genelgeler, Eğitimler, Seminerler vb.)
  • İş Kurma Süreçleri ve Gerekli Belgeler
  • Yatırım Alanları
  • Devlet Destekleri
  • Konya Ticaret Odası İştirakleri          
    • KTO Eğitim ve Sağlık Vakfı
    • KTO Karatay Üniversitesi
    • KTO Mesleki Eğitim Merkezi
    • KTO Dış Ticaret Merkezi
    • Konya Model Fabrika ve Dijital Dönüşüm Merkezi

 

Üye Hizmet Merkezi Nasıl Çalışıyor?

Üyelerden gelen (şahsen, telefon, e-posta, web, mobil) tüm bilgi talepleri, istek, şikâyet ve öneriler, konusunda uzman operatörler tarafından Üye Hizmet Merkezi’nde kayıt altına alınmaktadır. 

Bilgi talep edilmesi durumunda Üye Hizmet Merkezi temsilcileri bilgilendirmeyi yapmakta, gerekiyorsa ilgili birime ve kuruma yönlendirmektedir.

 

Başvurum Ne Kadar Sürede Sonuçlanıyor?

Başvurular mümkün olduğunca aynı gün içerisinde cevaplanmaktadır. Ancak başvurunuz ile ilgili ek bilgilere ihtiyaç duyulması halinde bu süre uzayabilecektir.

 

Üye Hizmet Merkezi Ücretli midir?

Hayır ücretli değildir. Üye Hizmet Merkezi hattı, operatörlerin kendi tarifelerine göre ücretlendirilmektedir. İlave herhangi bir ücret söz konusu değildir.

 

Üye Hizmet Merkezi’ne Yapılan Başvuruların Sonuçları Üyelerimize Nasıl Bildiriliyor?

  • Telefon aracılığı ile oluşturduğunuz kayıtlarda başvuru numaranız sözlü olarak aktarılmaktadır.
  • Ayrıca e-posta adresi veya GSM numarası bildirmeniz durumunda, belirtilen e-posta adresine ve/veya GSM numaranıza başvurunuzun sonuçlandığına dair bilgi mesajı gönderilmektedir.

 

221 52 52
Bu Web Sitesi, T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının desteklediği "Yenilenen Tanıtım Vizyonu ile KTO" Projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçerik ile ilgili tek sorumluluk Konya Ticaret Odası’na aittir ve T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının görüşlerini yansıtmaz.
Sitemizdeki yazı ve resimlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım: CM Bilişim