Konya28 °C
221 52 52

SATIŞTA ÖNGÖRÜLÜ SEGMENTASYON, HEDEFLEME VE KONUMLANDIRMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

Yazı Boyutu :

SATIŞTA ÖNGÖRÜLÜ SEGMENTASYON, HEDEFLEME VE KONUMLANDIRMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

 

  1. Öngörülü müşteri segmentasyonu nedir?
  • Segmentasyon Kavramının Günlük Hayatta Kullanımı
  • Segmentasyonun Yeni Odağı: Geçmiş Datanın Analizi, Endüstri Ve Coğrafi Analizden Tahmini Talep Optimizasyon Tekniklerine
  • Geçmiş Analizi Ve Gelecek Tahminini Birleştiren Bir Model
  • Deneysel Tasarımı Mümkün Kılar, Yanlış Karar Alma Maliyetlerini Düşürür
  1. Müşteri Segmentasyonu Neden Gerekli
  • Daha İyi Odaklanma
  • Tüm Satış Ve Pazarlama Organizasyonunun Temeli
  • Özellikle Hızlı Değişen Teknoloji Ve İletişim Gibi Sektörlerde Karar Almayı Kolaylaştırır
  1. Klasik Segmentasyon Kriterleri
  • Karlılık
  • Potansiyel Alıcıların İhtiyaçlarının Benzerliği
  • Segmenti Adresleyebilmek İçin Pazarlama Faaliyetlerinin Başarı Potansiyeli
  • Demografik Ve Diğer Tanımlayıcı Bilgiler
  1. Öngörülü Segmentasyon Kriterleri
  • Satın alma Potansiyeli
  • Satın alma Davranışı
  1. Öngörülü Segmentasyon Prensiplerinin Odaklandığı Alanlar
  • Kanal Gereklilikleri: Hangi Müşteriler Çok Sık Veya Özelleştirilmiş Temasa İhtiyaç Duyar?
  • Değer Önerisi: Hangi Müşteriler Daha Fazla Ek Özellik İster? Temel Ürün Fonksiyonlarını Kim Daha Fazla Talep Eder? Her Segmentin Değer Vereceği Ve Daha Çok Ödemek İsteyeceği Ekstra Özellikler Nelerdir?
  • Fiyat Duyarlılığı: Hangi Müşteriler Fiyat Odaklı Karar Veriyor? Fiyat Değişikliklerine Nasıl Tepki Verirler? Hangi Oranda Bir Fiyat Değişikliği Müşteriye Satınalma Kararı Verdirir?
  1. Öngörülü Segmentasyonun Yeni Prensipleri
  • Segmentasyon Çalışmaları Bir Problemle Başlar
  • Segmentleri Problemi Çözecek Kararları Test Ederek Belirleyin
  • Hangi Müşteriler Yapılacak Değişikliklere Değer Verip Fazla Ödeme Yapmak İster?
  • Bu Fırsat Segmentleri Ne Kadar Büyük Ve Nerede?
  • Hedeflenebilirliği Ve Kavrayışı Beraber Hedefleyin
  1. Segmentasyon Örnekleri
  2. Hedef Seçim Kriterleri
  • Pazar Büyüklüğü-Sürdürülebilirlik
  • Beklenen Büyüme-Gelecekteki Potansiyel
  • Rekabet Durumu-Çekicilik
  • Segmente Ulaşım Maliyetleri-Erişebilirlik
  • Şirketin Amaç Ve Yetenekleriyle Uyumluluk
  1. Konumlandırma (Seçilen Hedef Segmentlere Pazarlama Karmasını Oluşturmak)

 

KURS TARİHLERİ

:

06 - 07 Ekim 2018

KURS SAATLERİ

:

10:00 – 17:00

EĞİTİM YERİ

:

Konya Ticaret Odası Meclis Salonu

EĞİTİM ÜCRETİ

:

160 TL

KONTENJAN SAYISI

:

20

*Yeterli Başvuru Sayısı Olmadığı Takdirde Eğitimler İptal Edilecektir.

*Sertifikalar Eğitimlere Düzenli Katılanlara Verilecektir.

221 52 52
Bu Web Sitesi, T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının desteklediği "Yenilenen Tanıtım Vizyonu ile KTO" Projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçerik ile ilgili tek sorumluluk Konya Ticaret Odası’na aittir ve T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının görüşlerini yansıtmaz.
Sitemizdeki yazı ve resimlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım: CM Bilişim