Konya15 °C
  • FaceBook Ticaret Odası
  • Twitter Ticaret Odası
  • RSS
221 52 52

HABERLER

Yazı Boyutu :

SATIŞ BECERİLERİ GELİŞTİRME VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ

SATIŞ BECERİLERİ GELİŞTİRME VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ EĞİTİMİ25 Ağustos 2016 Perşembe 08:46

Mevcut Satış ve Pazarlama Stratejilerinizi gözden geçirmek ve günümüz şartlarına uygun farklı satış ve pazarlama stratejilerini kullanmak için eğitim düzenlenlecektir.

Rekabet Ortamında Bir Adım Önde Olabilmek…

Mevcut Satış ve Pazarlama Stratejilerinizi gözden geçirmek ve günümüz şartlarına uygun farklı satış ve pazarlama stratejilerini kullanmak için davetlimizsiniz.

EĞİTİMİN AMACI: Bu eğitime katılan satış ve pazarlama sorumluları; müşterinin ihtiyacını doğru anlamayı, potansiyel müşterileri bulup, onları şirkete kazandırmayı, pazarlamanın mantığını, müşterinin itirazlarını anlayıp ortadan kaldırmayı, tahsilâtı zamanında ve şirketin standartlarında yapmayı öğreneceklerdir.                                                                                                  

Sonuç üreten müşteri ziyaretlerinin nasıl olması gerektiği, fiyat, vade, ıskonto ve tahsilat konularındaki itirazları pratik yaparak nasıl bertaraf edeceklerini; konusunda uzman eğiticimizden öğreneceklerdir.

Konya ABİGEM olarak 2023 hedeflerinize ulaşmanıza katkıda bulunmak için bu sürece davetlisiniz…

Saygılarımızla

Not:
Eğitim Ücreti :
500 TL+KDV dir. Eğitim ücreti tek seferde eğitim süresi içerisinde yapılacaktır. Eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecektir.
Eğitim Başlangıç ve Bitiş Tarihi : 26 Eylül 2016  - 30 Eylül 2016
Eğitim Süresi  :5 gün-20 saat
Eğitim Saati    :17:30-21:30 arası
Katılımcı sayısı: 10-15 kişi
Eğitim Yeri     : Konya Ticaret Odası

Avrupa Birliği İş Geliştirme Merkezi
Detaylı Bilgi İçin:
Mukaddes EREL / Tel: +90 332 350 66 93
E-mail: erel@abigem.org 

Başvuru formu için tıklayınız

PROGRAM İÇERİĞİ;

MÜŞTERİ PSİKOLOJİSİ VE SATIŞ (1.GÜN)

Çekirdekten gelme satışçılar, artık daralan pazarlar ve artan rekabet, karşısında zorlanmaya başladılar. Şimdi, Müşteride güven sağlama, müşteriyi anlama, ihtiyaçlarına cevap verebilme ve müşteriyi yönlendirmeyi iyi yapan satışçı şirkete para kazandırıyor. 

  • Satış Nedir?
  • Günümüzde Satış Nasıl Yapılır?
  • Satışta Temel Hedef nedir?
  • İnsanlar Neden ve Ne Zaman Satın Alırlar?
  • Rasyonel Satın Alma Güdüleri nelerdir?
  • Duygusal Satın Alma Güdüleri nelerdir? 
  • Müşteri İkna Etme Yöntemleri nelerdir?
  • Müşteriler neden sizinle alışveriş yapsınlar?        
  • Acımasız Rekabet Çevresinde Satış-Müşteri ilişkileri nasıl olmalıdır?                                           

SATIŞTA İYİ SONUÇ İÇİN GÖRÜŞMELER (2.GÜN)

Satışta iyi sonuç, başarılı bir satış görüşmesi ile başlar. Satış görüşmesinde müşterilere talep ve istekleri doğrultusunda bir şeyler sunulmalıdır. Bu yapılmadığı takdirde çoğu zaman satış gerçekleşmeden görüşme sona erer. Bu nedenle satış görüşmesinden önce satış elemanının şu sorular cevaplanmış olması gerekir: Kiminle niçin, ne konuda ve nasıl görüşeceğim, nelerle karşılaşabilirim, bunlara hazırlıklı mıyım?

  • Satış Görüşmelerinin Planlaması nasıl yapılmalıdır?                                          
  • Rakipleri Tanımanın Önemi Nedir?
  • Müşteri Takibi Nasıl Yapılmadır?           
  • Müşteriyi analiz etmek neden önemidir?
  • Satış görüşme hedefinin belirlenmesi nasıl yapılır?                                            
  • Satıcı- Müşteri İlişkisi nasıl olmalıdır?
  • Dinleme ve soru sormanın önemi nedir?
  • Müşteriler nelere itiraz eder?


TAHSİLAT (3.GÜN)

“Başarılı tahsilât, başarılı satıştan gelir” sloganından hareketle, müşteri seçimindeki istihbarat ve analiz yöntemleri (kredi, risk ve alacak)  artık çok önemli hale gelmiştir. Eğitimin bu aşamasında,  özellikle tahsilât yönetimindeki zafiyetlerin tespit edilmesi ve çözüm önerilerinin geliştirilmesi konusu tartışılacaktır.

  • Satışta tahsilâtın yeri ve önemi nedir?
  • Müşteriler neden tahsilât noktasında kaplan kesilirler?
  • Siz mi satıyorsunuz yoksa müşteri mi satın alıyor, Karar veren kim?                    
  • Tahsilât noktasında müşteri itirazları nasıl karşılanmalıdır?                                
  • Müşteri sadakati nasıl kazanılır?
  • Satışı Kapama ve Satışı Sonuçlandırmayı nasıl yapmalısınız?       

                               

PAZARLAMA (4.GÜN)

Piyasa/müşteri anketleri yapmak, odak grupları oluşturmak ve sonuçları analiz etmek. Amaç sürdürülebilir bir müşteri memnuniyetini sağlamak, var olan müşterinin daha fazla çeşit veya ürün satı almasını sağlamak ve yeni müşteriler bulmak olmalıdır.

  • Yeni Rekabet Koşullarında Etkili Pazarlama ve Satış anlayışı nasıldır?
  • Pazarlama planları nedir ve nasıl yapılır?                                              
  • Müşterilerin sınıflaması nasıl yapılmalıdır?
  • Riskli müşteri ile ilişkiler nasıl yönetilir?  
  • Pazarlama veya satış programlarının oluşturulmasında nelere dikkat edilmelidir?

 

PRATİK ÇALIŞMALAR (5.GÜN)

Satış hayatının içinden gerçek kesitlerle;

  • Müşteri ziyaretini planlama, ziyaret yapma,
  • Çeşitli konulardaki itirazları karşılama,
  • Fiyat pazarlığı yapma ve sipariş alma,
  • Tahsilâtı garanti altına almayı kapsayan Video kayıtlı Pratik çalışmalar

 

Eğitmen Özgeçmişi;

Erhan Karagöz

Kişisel ve kurumsal Eğitim Uzmanı

İlk, Orta ve Lise öğreniminden sonra, Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce öğretmenliği bölümünü bitirdim.  Elazığ, Samsun gibi illerde çeşitli okullarda 6 yıl öğretmenlik yaptıktan sonra öğretmenlikten ayrıldım.

1987 yılında Yerli bir ilaç firmasında satış elemanı olarak özel sektör’e geçtim.

1992 yılında bir Amerikan ilaç firmasının  (MSD) Eğitim Müdürlüğüne atandım. 1996 yılının sonlarına doğru yine bir Amerikan ilaç şirketinin (BMS) Eğitim-Satış Müdürlüğü görevini yüklendim. 

2000-2010 yılları arasında Hedef Alliance Holding de İK müdürlüğü, Terra ve Galepharma ilaç firmalarında Eğitim ve İK direktörlüğü yaptım. Şirketlerde Profesyonel çalışmaya ara verdiğim dönemlerde,  bağımsız eğitimci olarak İstanbul, Ankara, Eskişehir, Konya, Antalya gibi bazı illerdeki ’deki özel şirketlere; İnsan Kaynakları yönetimi, Profesyonel Satış Teknikleri, Zaman ve Öncelikler yönetimi, İleri görüşme Teknikleri, Koçluk, gibi eğitimler verdim.

2010 yılından beri bazı firmalar için Kurumsal alt yapı ve İK Danışmanlığının yanı sıra özel eğitim kurumlarında İK Yönetim eğitimcisi olarak çalışıyorum. Halen çeşitli kurum/kuruluşlara aile şirketlerinde kurumsallaşma, satış-pazarlama, satın alma, müşteri ilişkileri, lojistik konularında eğitim ve danışmanlık hizmeti vermekteyim.

221 52 52
Bu Web Sitesi, T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının desteklediği "Yenilenen Tanıtım Vizyonu ile KTO" Projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçerik ile ilgili tek sorumluluk Konya Ticaret Odası’na aittir ve T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının görüşlerini yansıtmaz.
Sitemizdeki yazı ve resimlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım: CM Bilişim