Konya10 °C
  • FaceBook Ticaret Odası
  • Twitter Ticaret Odası
  • RSS
221 52 52

KREDİ KAYIT BÜROSU GERÇEK KİŞİ (ŞAHIS) BAŞVURU

Yazı Boyutu :

Gerçek kişi(şahıs) işletme olan üyelerimiz “kkb.com.tr” internet sayfasında “Online İşlemler” başlığı altındaki “Internet Şube Başvuru Formu – Bireysel” bölümünden gerekli bilgi girişini yaparak üyelik işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir.  

Ayrıca odamıza başvurulmasına gerek yoktur.

 

Kimlik Bilgisi Giriş/KPS (Kimlik Paylaşım Sistemi) Kontrol

•Kimlik bilgileri sisteme kaydedilir.

•Başvuru formundaki bilgiler nüfus cüzdanındaki bilgiler aynı olmalıdır.

•Ad- soyad- doğum tarihi- kimlik seri ve no  bilgileri KPS den dönen verilerle karşılaştırılır.

•Sözleşme örneği incelenerek ONAY kutucuğu işaretlenir.

 

Olası Hata Mesajları - Aksiyonlar

•KPS Bağlantı Problemi – Daha sonra yeniden deneyiniz

•Kimlik Bilgileri Doğrulanamadı – Girilen bilgilerle nüfus cüzdanınızı karşılaştırınız, aynı ise Nüfus Müdürlüğüne başvurunuz.

 

Banka İle Bilgi Doğrulama

•Banka ile bağlantı kurulamadı – Daha sonra tekrar deneyiniz

•Bu banka henüz sisteme dahil değildir – Başka bir banka kartıyla deneyiniz henüz bu banka kartları ile işlem yapılamıyor.Başka banka kartı deneyiniz.

•Kart sahibi Gerçek Kişi olmalıdır –Kart sahibi tüzel kişidir.

•BIN No Geçersiz – İlk 6 hane herhangi bir banka ile eşleşmiyor veya bu sisteme dahil olmayan bir ürüne ait (Örneğin ticari kartlarla işlem yapılamaz)Başka bir kart ile deneyiniz.

•Kart bilgileri geçersiz – Girilen kart numarası hatalı, bilgileri kontrol ediniz

•Kimlik Doğrulanamadı – TCKN ile kart no uyumsuz

•Kart aktif değil – Girilen kart no aktif olmalıdır,aktif bir kart ile deneyiniz.

•Ek kart ile işlem yapılamaz– Girilen kart mutlaka asıl kart olmalıdır, başka bir kart deneyiniz

•İletişim Bilgisi Bulunamadı – Bankadan geçerli bir cep telefonu bilgisi dönmemiştir, başka bir bankanın kartı ile deneyiniz.

•Kimlik doğrulama sorusunun cevabı hatalı - Girilen cevap ile KPS bilgileri uyumsuzdur, başka bir soru seçiniz ya da doğru cevabı giriniz

 

Olası Hata Mesajları

•Banka ile bağlantı kurulamadı – Daha sonra tekrar deneyiniz

•Bu banka henüz sisteme dahil değildir – Başka bir banka kartıyla deneyiniz henüz bu banka kartları ile işlem yapılamıyor.Başka banka kartı deneyiniz.

•Kart sahibi Gerçek Kişi olmalıdır –Kart sahibi tüzel kişidir.

•BIN No Geçersiz – İlk 6 hane herhangi bir banka ile eşleşmiyor veya bu sisteme dahil olmayan bir ürüne ait (Örneğin ticari kartlarla işlem yapılamaz)Başka bir kart ile deneyiniz.

•Kart bilgileri geçersiz – Girilen kart numarası hatalı, bilgileri kontrol ediniz

•Kimlik Doğrulanamadı – TCKN ile kart no uyumsuz

•Kart aktif değil – Girilen kart no aktif olmalıdır,aktif bir kart ile deneyiniz.

 

GSM No OTP (One Time Password) Kontrolü

•Banka ve kimlik bilgileri doğrulama formunda herhangi bir sorun ile karşılaşılmazsa belirtilen banka tarafından gönderilen GSM No’ya tek kullanımlık şifre gönderilir.

•Şifre ekrana girildikten sonra İLERİ butonuna basılır.

•Şifrenin yeniden gönderilmesi istenirse YENİDEN OTP GÖNDER butonuna basılır. Bu butona en az 5 dakikada bir basılması sağlanacaktır.

•OTP ulaşmazsa ekrandaki telefon numarasını kontrol ediniz, telefon numarası kullanıcıya ait değilse bankadan ilgili bilgi düzeltilmeli ya da başka bir banka kartı ile giriş denenmelidir.

 

Olası Hata Mesajları

•Şifre Hatalı – Gönderilen mesajdaki şifre kontrol edilmelidir, birden fazla şifre gönderilmişse geçerli olan son gönderilen şifredir.

 

221 52 52
Bu Web Sitesi, T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının desteklediği "Yenilenen Tanıtım Vizyonu ile KTO" Projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçerik ile ilgili tek sorumluluk Konya Ticaret Odası’na aittir ve T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının görüşlerini yansıtmaz.
Sitemizdeki yazı ve resimlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım: CM Bilişim