Konya5 °C
221 52 52

BLOG >> KTO RAPORLARI >> GİZEM ERİM

Yazı Boyutu :

COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI

COVID-19 SÜRECİNDE TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI21 Eylül 2020 Pazartesi 16:25

Günümüzde tüketim, gösteriş ve prestij için daha sık yapılmakta, sosyal medya da bunu sağlayan önemli bir faktör olarak öne çıkmaktadır. COVID-19 sürecinde sosyal medya kullanımının artması ile birlikte toplumda meydana gelen değişimler daha farklı bir bo

Araştırmada, kredi kartı kullanımı istatistiklerinden yararlanarak COVID-19 sürecinde yapılan harcamalar ele alınmıştır. İlgili dönemde sanal ve gerçek ortamda kredi kartı kullanımı artmıştır. Kredi kartları üzerinden yapılan harcamalar COVID-19 sürecindeki tüketim alışkanlıklarının değişimini göstermektedir. Araştırmada kullanılan veriler, tüketim alışkanlıkların sosyal medya ve yeni koşullar ile farklılaşmasını ele almıştır.

Araştırmanın amacı; COVID-19 sürecinde sosyal medya, ödeme yöntemleri, internet alışverişleri vb. verileri kullanarak bu süreçte değişen tüketimi ve harcamaları ele almak, insanların tüketimden vazgeçmediğini ortaya koymaktır. [Devamı]

221 52 52
Bu Web Sitesi, T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının desteklediği "Yenilenen Tanıtım Vizyonu ile KTO" Projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçerik ile ilgili tek sorumluluk Konya Ticaret Odası’na aittir ve T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının görüşlerini yansıtmaz.
Sitemizdeki yazı ve resimlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım: CM Bilişim